Monday, November 9, 2009

tagged

1. Anda seorang....
manusia berjantina perempuan


2. Anda puas hati dengan kehidupan anda?
puas ati laa drpd xidop lnsg..


3. Pernah jatuh cinta?
yups..


4. Berapa kali?
once..


5. Bagaimana perasaan anda bila jatuh cinta?
painful..


6. Cinta monyet?
what about it?npe byk sgt soalan psl love nie?


7. Jika anda seorang jutawan,apakah benda pertama yang anda akan beli?
easy..Hummer..


8. Anda obses dengan....
hanphones n facebook


9. Warna yang digemari?
pink ofcoz..then gold,red,purple and black


10. Anda minat sukan bola?
yeah.....


11. Pasukan pilihan anda?
LIVERPOOL!!!


12. Anda menyesal kerana....
saya ikut ckp mak sy 10 thn lps..kerana mak saya suruh saya mkn ayam kerana saya trlalu kurus masa itu..look at me now:(


13. Selepas anda bangun tidur anda....
check fon klu2 ade miscalls or msgs..


14.Anda bangga dengan diri anda kerana....
saya brjaya mengawal emosi saya eventhough i have a dozen of super duper big probs in 1 day..i can keep smiling forever..


15. Mozarella atau Parmesan
mozarella:D


16. Facebook atau MySpace
facebook


17. Hari ini....
sy akan terigt2 serta terbyg2 mke mummy sy smbil brkata "blajaq nana blajaq"


18. Esok pula....
sy akan terigt ttg 2012 n new moon


19. Bagaimanapula dengan lusa?
sy akn terigt assignment sy..


20. Tarikh keramat....
3rd december 1991



21. Kawan anda....
adlh teman bergosip sy..:D


22. Anda sangat suka....
duit...$$$$$$$$$$$$$$$$



23. Anda sangat benci....
bila xde duit...$$$$$$$$$$$$


24. Anda baru belajar....
buat kek batik guna biskut marie..jimat!!!!!


25. Anda tak faham kenapa....
man-chester united(lelaki berdada bersatu) sgt bising??xde life ke??


26. Anda selalunya bergaduh/bertekak tentang....
liverpool n mu..


27. Anda impikan....
sebuah hummer...


28. Anda kehilangan....
respect pd seseorg..


29. Anda selalu....
gossip n gelakkan org brsama teman gossip saya iaitu rhea,ety dan kak jiha...


30. Anda nak tag siapa....
rhea,ety,kak jiha

No comments:

Post a Comment