Sunday, September 27, 2009

the ugly truth


im a fan of katherine heigl..
hell yeah..

on 25th sept 09
me,my adek:tyka,abby,my akak:eila,my kazen:pah n "him" went to midvalley..
me n him got some probs..
bodo laa him..
we dh lme xjmpe..
dh jmpe nk mrh2 plak..
lepuk kang bru taw..
so the whole day quite suck big time..
neway..cter the ugly truth mmg best...
walaupn xsnonoh tp klaka thap dewa..
i love katherine heigl..
but im wondering..
most of her movies need her to be naked..
y??

neway..dat day was suck..
he was mad at me the whole freakin day bcoz i was on the fon with ajim for 10mins.
ckp fon ngan ajim je pn..
xkn nk ltk plak kot kan..
(ajim pegi pd ngan akie n ewan..uwaaaa..jeles nih)
dye ckp i xrespect dye..wtf..
god..nk ckp fon dpn dye pn xbley ke..
lps dh habis,dye buat mke
then he drove his car to puchong to fetch tyka..
mse on the way tu sume senyap je..
bler dh ade tyka..start blik bisingg..ahaha
tp dye diam je..lantak laa

tyka:kak..ko g laa pjuk dye..
me : ahh..watpe??ak xslh pn..
tyka: korunk gado npe?
me : dye mrh ak sbb ckp tepon ngan ajim..
tyka: laa itu je..ala kak ko ngalah je laaa..
me : wohooo..bnde kcik dye nk mrh2,lantak dye laa..
tyka : ala kak..xske laa jln2 gado cmni..
me : biar la kt dye..dik ko jln ngan ak..

then we jln2..
"him" dok blakang..diam mcm org pkak..
kje dye haritu = mrah sume org..
ajak mkn skali pn xnk..
sheesh..
menyakitkan hati btol..

then time nk blik..
pnat nk pjok..
tgk2 mcm shithole..
then dye mrh tyka..
sbb ajak abby xgtaw dye..urghh..
watever laa..

then mse on the way blik dr antar abby nk nk pegi bukit bintang,tayar kete boco plak..
adoiii..kesialan berganda..ahaha..
then mse kt bkit bintang we dh ok=D
then we survey phone..
sbb he sed he want to give me new fon as a present for my bday..
ehehe..
then mse blik i got my goodnight kiss=D

thanks ea mr.B sbb bwk i jln2..
next time bwk lg..ahahaha..
xoxo


lots of love,
nana

No comments:

Post a Comment